Toyota Yaris III 1.5 VVT-i Hybrid (100KM)

Toyota Yaris III 1.5 VVT-i Hybrid (100KM)

Wyświetleń: 1955

Dane techniczne układu hybrydowego

Toyota Yaris III 1.5 VVT-i Hybrid (100KM)
Pojemność [cm3]1497
Moc [KM]7561
Moment obrotowy [Nm]111169
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegówautomatyczna
Prędkość maksymalna [km/h]165
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.8

Lata produkcji: od 2012

Nadwozie:

  • hatchback

Segment: B (małe)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

3.1l3.2l3.3l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W20
LIlość oleju
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu

Porównanie z silnikiem spalinowym

Toyota Yaris III 1.33 16V Dual VVT-i (98KM)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.7l5.4l4.6l

175
11.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(7.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
4.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:01

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.5l6.0l5.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Karlos11.01.2020

Odradzam!

Yaris, 2018
Średnia ocena:
(7.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
4.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.5l6.0l5.5l

Opinia:Nie mam pojęcia skąd zachwyt nad hybrydami? System opalania często zawodzi, dobrze że samemu można użyć opcji awaryjne. Ja zrobiłem 45.000km. Nie zauważyłem w spalaniu że to hybryda. Zimą praktycznie non stop jazda na benzynie, żeby silnik elektryczny się uruchomił potrzeba dużo czasu i odpowiedniej, wysokiej temperatury. Każde przyspieszenie powoduje przełączanie na benzynę. Jazda po parkingu i z malutkim prędkościami bez przyspieszenia to jazda na elektryku, tak do 30km/h. Jak już jest na elektryku to cichutko, rewelacja. Ale jak potrzebuje doładować elektryka to nagle głośno niż w zwykłym benzyniaku.
Zalety:Cichy na elektrycznym silniku
Wady:Brak zauważalnej różnicy w spalaniu Silnik elektryczny tylko przy bardzo małych predkosciach Każde minimalne przyspieszenie to przejście na benzynę Problemy z systemem start-stop

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj