Toyota Auris II 1.8 16V VVT-i Hybrid e-CVT 136KM (2ZR-FXE)

9694
Kategoria: Toyota Auris Hybrid

Dane techniczne

Toyota Auris II 1.8 16V VVT-i Hybrid e-CVT 136KM (2ZR-FXE)
Pojemność [cm3] 1798
Moc układu [KM] 136
Moc silników [KM] 99 82
Moment obrotowy [Nm] 142 207
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2012-2019

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 3.5L

Średnie 3.9L

Trasa 4.2L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy pełna (FHEV)
Pojemność baterii 1.31 kWh
Zużycie energii
Zasięg silnika
Emisje CO2 79-91 g/km

Informacje o silniku

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.2 L
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna

Toyota Auris II 1.6 16V Valvematic (132KM)

  • 195
  • Spalanie
  • 10.5

Miasto 7.9L

Średnie 5.9L

Trasa 4.8L

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (8.6)
Trwałość silnika 8.3/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 9.7/10
Koszty utrzymania 8.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 5.6L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

0%
9%
4%
0%
4%
0%
0%
70%
13%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

30.11.2023 Toyota Auris hybrid tournig 2018, 115 000 km. Sprowadzone z Włoch.
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.8L

Średnie 5.1L

Trasa 5.4L

Opinia: Hybrydą należy jeździć delikatnie operując pedałem gazu. Jeżdżę prawie dwa lata i średnia spalania paliwa z pomiarów za 18 miesięcy to NA PRAWDĘ 5,1 litra.
Zalety: Pakowne, wygodne, bardzo proste w prowadzeniu. CVT pozwala na szybkie i pewne manewrowanie podczas parkowania. Oszczędne w eksploatacji. Dynamika wystarczająca do płynnego przemieszczania. Auto dla emeryta idealne.
Wady: Troszkę za cienkie blachy, dość delikatna powłoka lakieru. Relatywnie drogi serwis w autoryzowanej stacji.
Polecam
17.06.2020 Zbig Toyota Auris II TS FL 2015 108 tys km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 6.3L

Trasa 7.0L

Opinia: Jeżdżę piąty rok. To pierwsze auto w którym przed 100 tys km nie zdarzyła się usterka wymagająca holowania lub niezwłocznej wizyty w serwisie. Pierwsza wymiana klocków przy 105 tys km. Problemy? Wzbudzający się alarm po interwencji firmy instalującej i poprawnym skonfigurowaniu
Zalety: Doskonała płynność jazdy, niskie spalanie, jazda w korku jest niemal przyjemnością, w trasie też daje radę, dobra ergonomia, wygodne fotele, duży i doskonale zaaranżowany bagażnik, dobrze zestrojone zawieszenie, bogate wyposażenie.
Wady: Niezbyt duża ładowność, mało miejsca na nogi w drugim rzędzie, dość surowe wykończenie, przeciętne wyciszenie, trzaski na wybojach, przy szybkiej jeździe zatłoczoną autostradą trochę brakuje dynamiki, serwis co 15 tys km
Polecam
29.05.2019 Matthias Toyota Auris 2 FL Kombi Executive 2015
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Opinia: Nie ma sensu się powtarzać. Zamieściłem już komentarz obok w rubryce użytkownicy i pod silnikiem 1.8. Generalnie w razie nieszczęśliwego zdarzenia, absurdalnie droga zabawka.
Zalety: Idealny do miasta. Niskie koszt serwisowania. Mały przegląd 700 PLN, duży 1250 PLN.
Wady: Jakość wykonania i materiały z jakich został zbudowany. Niektóre serwisy wręcz chamskie i złośliwe. Niestety grupa Toyota zapomina, że markę nie tylko tworzy produkt, ale i ludzie, którzy za produktem stoją.
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

0%
9%
4%
0%
4%
0%
0%
70%
13%
Suma głosów: 23