Mitsubishi Outlander III 2.0 PHEV Hybrid Plug-In (121KM)

Mitsubishi Outlander III 2.0 PHEV Hybrid Plug-In (121KM)

Wyświetleń: 2607

Dane techniczne układu hybrydowego

Mitsubishi Outlander III 2.0 PHEV Hybrid Plug-In (121KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]12182+82
Moment obrotowy [Nm]190137+195
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegówautomatyczna
Prędkość maksymalna [km/h]171
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.0

Lata produkcji: od 2012

Nadwozie:

  • suv

Segment: I (średniej klasy SUV)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

1.7l5.5l5.8l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Porównanie z silnikiem spalinowym

Mitsubishi Outlander III 2.0 16V MIVEC (147KM)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.8l7.6l6.4l

190
10.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

0.5l3.5l7.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Michał30.01.2021

Polecam!

Mitsubishi Outlander 2015 - 126000
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

0.5l3.5l7.0l

Opinia:Samochód typu plug in rewelacyjnie sprawdza się przy pokonywanym dziennym dystansie ok 50 km. Jak trzeba przebyć dalszą trasę silnik spalinowy wspomagany elektrycznymi też dobrze sobie radzi. Auto bardzo bezpieczne, przewidywalne do sprawnego przemieszczania się. Znikome zużycie paliwa w ruchu miejskim.
Zalety:małe zućycie paliwa niezawodność nowoczesność
Wady:dynamika na nieco za małym poziomie wysokie zużycie paliwa w jeździe autostradowej (10l)

25.11.2018PiotrPolecam!

Outlander PHEV, benzynowy silnik: 4B11 2.0L jako jednostka współpracująca z dwoma silnikami elektrycznymi = łączna moc układu: 204 KM. Samochód mam od nowości (2014 rok) i obecnie (2018.11) ma 196 tyś. km przebiegu - silnik ten oceniam bardzo wysoko -do obecnego przebiegu silnik NIE wymagał nawet regulacji luzów zaworowych (jedynie regularne przeglądy). Silnik ten w połączeniu z całym układem hybrydowym i codziennym ładowaniem baterii staje się bardzo atrakcyjnym uzupełnieniem napędu auta ważącego prawie 2 tony -przy jeździe delikatnej spala średnio: 3,5 - 5,5 l/100 km. (przy założeniach że dziennie nie pokonujesz więcej niż 150 km dystansu -ma sens -gdy bateria się wyczerpuje układ pracuje jak zwykła hybryda). Żadnych ubytków oleju, silnik czysty i suchy - bardzo wysoka kultura pracy. Całość oceniam bardzo wysoko.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1