Silnik 1.8 VVT-i Hybrid 2ZR-FXE dodano: 30.05.2019

Użytkowany od "nowego" 08.2015 do zeszłego tygodnia "prawie" ideał. Usterki przez ten okres: padły tarcze hamulcowe po 45 tyś km. Kamera cofania tuż przed zdarzeniem. 18.05.2019 pożar w komorze silnika (przetwornica) droga landowa w Niemczech, prędkość 75km/h, czas jazdy 9min od przerwy. Samochód spłonął doszczętnie. Jeżeli dotknie to kogokolwiek w tym kraju, musi się liczyć na astronomiczne koszty. Właściciel jest nękany przez ekoterrorystów. Znikoma ilość złomowisk ma ochotę dyskutować na temat składowania. Toyota przyjmuje akumulator trakcyjny pod warunkiem jego dostarczenia do firmy recyklingowej ( przesyłka ADR na koszt właściciela plus wybudowanie baterii z wraku 1,3 rbh - koszt 144 Euro. Dochodzą dodatkowe koszty służb ratowniczych oraz dodatkowe koszty "elektryka", który musi być w takim wypadku. Czy polecam...do tej pory byłem fanem Toyoty. Nie mogłem powiedzieć nic złego, no może na jakość wykonania auta. Teraz wszystkich przestrzegam, bo może to bardzo być droga zabawka.

Silnik 2.0 16V PHEV Hybrid Plug-In dodano: 25.11.2018

Outlander PHEV, benzynowy silnik: 4B11 2.0L jako jednostka współpracująca z dwoma silnikami elektrycznymi = łączna moc układu: 204 KM. Samochód mam od nowości (2014 rok) i obecnie (2018.11) ma 196 tyś. km przebiegu - silnik ten oceniam bardzo wysoko -do obecnego przebiegu silnik NIE wymagał nawet regulacji luzów zaworowych (jedynie regularne przeglądy). Silnik ten w połączeniu z całym układem hybrydowym i codziennym ładowaniem baterii staje się bardzo atrakcyjnym uzupełnieniem napędu auta ważącego prawie 2 tony -przy jeździe delikatnej spala średnio: 3,5 - 5,5 l/100 km. (przy założeniach że dziennie nie pokonujesz więcej niż 150 km dystansu -ma sens -gdy bateria się wyczerpuje układ pracuje jak zwykła hybryda). Żadnych ubytków oleju, silnik czysty i suchy - bardzo wysoka kultura pracy. Całość oceniam bardzo wysoko.

Silnik 2.5 16V Hybrid 2AR-FSE dodano: 22.10.2018

Jestem użytkownikiem tego auta od roku, pokonałem ok 15tys.km kompletnie bezproblemowosilnik jest oszczędny i dość dynamiczny

Silnik 1.8 VVT-i Hybrid 2ZR-FXE dodano: 13.10.2018

Użytkuję ten silnik od prawie 3 lat. Jest całkowicie bezawaryjny, auto ma przeglądy gwarancyjne do 15 tys. Dynamika bardzo dobra, bo pełna moc jest dostępna od razu. Zawsze można przełączyć tylko na benzynę i wtedy ma kopa przy wyprzedzaniu a potem znowu układ hybrydowy.I uwaga, producent pisze o spalaniu w cyklu mieszanym - 3,8 l. To jest prawda i łatwo osiągnąć taki wynik, mój rekord to 3,6 l na odcinku 85 km na trasie przez Góry Świętokrzyskie - asfalt, wiosna i słońce :) Nie znam lepszych rozwiązań silnikowych a jeździłem i benzyną i dieselem.

Silnik 1.8 VVT-i Hybrid 2ZR-FXE dodano: 14.06.2018

Olej zalecany to jest 0W-20 Silnik jest raczej do spokojnej jazdy. Co do awaryjności to za mały mam na razie przebieg aby to ocenić. :)

Kto produkuje najlepsze hybrydy?

BMW
zagłosuj
Ford
zagłosuj
General Motors
zagłosuj
Honda
zagłosuj
Hyundai/Kia
zagłosuj
Mercedes-Benz
zagłosuj
Mitsubishi
zagłosuj
Nissan
zagłosuj
Suzuki
zagłosuj
Toyota
zagłosuj
Volkswagen
zagłosuj
Volvo
zagłosuj
Suma głosów: 128