Silnik Jaguar/L-R 3.0i R6 24V Turbo Mild Hybrid AJ20P6 wszedł do produkcji w 2020 r i jest połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 48V tworząc tgz.Miękką Hybrydę .Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia,hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony.Układ idealnie sprawdza się w mieście kiedy auto zwalania silnik się wyłącza jak również w momencie postoju na światłach czy w korku.Ponadto każde ruszanie oraz przyspieszenie jest zdecydowanie odczuwalna po przez zwiększoną dawkę mocy.
To najmocniejsza odmiana z tej rodziny którą znajdziemy pod maską Range Rovera.Nowoczesna jednostka zaawansowana technologicznie wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 200bar z podwójnym doładowaniem typu Twin-Scroll .Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium z zintegrowanym kolektorem wydechowym wyposażony w zmienne fazy rozrządu VVT.Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy świetną dynamiką oraz bardzo dobrymi osiągami. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 2995 cm3
Zakres mocy: 400 KM
Moment obrotowy: 550 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: - KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 400 KM
Moment obr. układu: 550 Nm
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |