Silnik VW 1.0 12V eTSI Mild Hybrid EA211evo DLAA

183
Silnik VW 1.0 12V eTSI Mild Hybrid EA211evo DLAA

Napędy hybrydowe Volkswagen są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik VW 1.0 12V eTSI Mild Hybrid EA211evo DLAA wszedł do produkcji w roku 2019 i ma szerokie zastosowanie w modelach takich marek jak VW, Seat oraz Skoda. Silnik występuję z instalacją  tgz,Miękkiej Hybrydy w skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem  paskiem klinowym.Zestaw składa się z generatora prądu 48V oraz małego akumlatora o pojemności 0,6kWh umieszczonego pod fotelem pasażera.



Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu..Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki,jazdę w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bez emisyjnym.Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.



Tak więc gdy auto porusza się z pewną prędkością tgz żeglowaniu po zdjęciu nogi z gazu silnik automatycznie się wyłącza na czas około 40 sekund co pozwala na pokonanie kilkuset metrów bez spalania paliwa .Kolejnym rozwiązaniem jest moment kiedy auto zatrzymujemy i od prędkości kol0 20km/h do zatrzymania jedziemy na wyłączonym silniku.Jest to idealne rozwiązanie w ruchu miejskim gdzie często dojeżdżamy z nie dużą prędkością do świateł czy skrzyżowania.Wszystkie te zabiegi znacząco wpływają na obniżenie spalania oraz redukują emisję spalin Co2.

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 999 cm3

Zakres mocy: 110 KM

Moment obrotowy: 200 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: - kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: - KM

Moment obrotowy EV: - Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 110 KM

Moment obr. układu: 200 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra kultura pracy
  • dobra dynamika
  • niskie zużycie paliwa

Wady

  • wysokie koszty serwisu i części

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 210 tys /km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.6 L, typ oleju: 0W30 504.00/507.00,, wymiana po po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami