Hybryda Ferrari 3.0 V6 24V BiTurbo Plug-in Hybrid 830KM F136BC

31
Hybryda Ferrari 3.0 V6 24V BiTurbo Plug-in Hybrid 830KM F136BC

Napędy hybrydowe Fiat / Chrysler są stosowane w samochodach marki

  • Alfa Romeo
  • Chrysler
  • Ferrari
  • Jeep

Hybryda Ferrari 3.0 V6 24V BiTurbo Plug-in Hybrid 830KM F136BC wszedł do produkcji w roku 2022 i zasila modele Ferrari 296 . Nowoczesna konstrukcja z wtryskiem bezpośrednim oraz podwójnym doładowaniem BiTurbo/Intercooler  zespolona z silnikiem elektrycznym.Cały układ składa się z jednostki 3.0 V6 24V BiTurbo 663KM sprzężonej z silnikiem elektrycznym o mocy 167KM co łącznie dało moc systemową 830KM.


Układ został wyposażony w baterię Litowo-jonową z pojemnością 7.45kWh umieszczoną w tylnej części kabiny pasażerskiej.Układ hybrydowy typu Plug-in ma możliwość ładowania z klasycznego gniazdka jak również podczas jazdy.Producent przewiduje że na pełnym naładowaniu baterii pojazd może pokonać dystans 25Km w trybie EV.

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 2992 cm3

Zakres mocy: 663 KM

Moment obrotowy: 740 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 7.45 kWh

Zasięg silnika EV: 25 km

Moc silnika EV: 167 KM

Moment obrotowy EV: - Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: 14 kWh/100km

Moc układu: 830 KM

Moment obr. układu: 740 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami