Hybryda Mercedes 2.0 R4 16V EQ Power PHEV 333KM M274.92 AL

3
Hybryda Mercedes 2.0 R4 16V EQ Power PHEV 333KM M274.92 AL

Napędy hybrydowe Mercedes-Benz są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes

Silnik Mercedes 2.0 R4 16V EQ Power Plug-in Hybrid 333KM M274.92 AL wszedł do produkcji w roku 2020 jako kolejna odmiana hybrydy o nazwie EQ Power. Układ hybrydowy powstał na bazie jednostki benzynowej 2.0 R4 16V 211KM, którą została zespolona z  silnikiem elektrycznym o mocy 163KM co łącznie dało moc systemowa 333KM. Silnik został wyposażony w 9-biegową automatyczną skrzynię biegów G-Tronic, która przekazuje napęd na tylne koła.



Z racji tego że jest to hybryda typu Plug-in można ją naładować z klasycznego gniazdka oraz przy pomocy silnika spalinowego. W tym przypadku producent deklaruje, że na pełnym załadowaniu akumulatora auto w trybie EV pokona dystans 84-98km z prędkością nie większą niż 130km/h. Jest to możliwe ze względu na pojemną baterie litowo-jonową o pojemności aż 27kWh umieszczoną wewnątrz bagażnika

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1991 cm3

Zakres mocy: 211 KM

Moment obrotowy: 350 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 27 kWh

Zasięg silnika EV: 84-98 km

Moc silnika EV: 163 KM

Moment obrotowy EV: 440 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: 26-28 kWh/100km

Moc układu: 333 KM

Moment obr. układu: 700 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobra elastyczność

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.0 L, typ oleju: 0W40, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami