Renault Arkana 1.6 16V E-TECH Hybrid 143KM (H4M)

893

Dane techniczne

Renault Arkana 1.6 16V E-TECH Hybrid 143KM (H4M)
Pojemność [cm3] 1598
Moc układu [KM] 143
Moc silników [KM] 94 49+20
Moment obrotowy [Nm] 148 205+50
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 8-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 172
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.6

Lata produkcji: 2021-2024

Nadwozie: crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto 4.0L

Średnie 4.4L

Trasa 4.9L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy pełna (FHEV)
Pojemność baterii 1.2 kWh
Zużycie energii
Zasięg silnika
Emisje CO2 111 g/km

Informacje o silniku

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30/RN17
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna

Renault Arkana 1.3 16V TCe 140KM GPF (H5Ht)

  • 200
  • Spalanie
  • 9.8

Miasto b.d.

Średnie 5.3L

Trasa b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 6.0L

Trasa 6.7L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

16.07.2023 Arkana 2023/13 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 6.0L

Trasa 6.7L

Opinia: Autko rewelacja pod każdym względem,środek sylwetka i wszystkie bajery robią robotę.Kupiłem ze względu na oryginalny wygląd ze sportowym zacięciem i takie to auto jest.W środku jak klasie premium super wykończenia,wszystko idealnie spasowane i bardzo komfortowo.Silnik jest jako największym atutem jest dynamiczny chichy i super oszczędny.Jazda
Zalety: auto jest świetne pod każdym względem ,komfort bardzo duży,zacięcie sportowe,silnik oszczędny i dynamiczny w połączeniu z wyglądem jest poprostu Bomba.
Wady: nie znalazłem
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1