Hybryda MG Motor 1.5 16V T-GDI PHEV 258KM NetBlue 15E4E weszła do produkcji w roku 2024 i zasilał model MG HS .Jednostka czterocylindrowa z rodziny Small Gasoline Engine (SGE) produkowana przez koncern GM oraz SAIC Motor.Silnik z wtryskiem bezpośrednim wyposażony w turbo-kompresor z intercoolerem. Na napęd Hybrydowy składa się silnik spalinowy 1.5 16V 162KM oraz silnik elektryczny o mocy 122KM co łącznie dało moc systemową 285KM. Cały układ zespolony jest z 7-biegową automatyczną skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła.
Autem z tym napędem można poruszać się wykorzystując silnik spalinowy lub w trybie EV – electric vehicle czyli jazda na samym silniku elektrycznym. Producent podaje że w trybie EV auto może pokonać dystans do 32KM ,to zasługa baterii o pojemności 16kWh. Ładowanie baterii odbywa się za pomocą klasycznego gniazdka 230V lub ładowarki publicznej jak również podczas jazdy..W trybie klasycznej hybrydy auto porusza się przy pomocy silnika spalinowego wspomaganego przez elektryka, jednak jak tylko jest to możliwe automatycznie przełącza się na tryb elektryczny.Jednostka seryjnie została wyposażona w system Start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 1490 cm3
Zakres mocy: 162 KM
Moment obrotowy: 250 Nm
Pojemność baterii: 16.6 kWh
Zasięg silnika EV: 32 km
Moc silnika EV: 122 KM
Moment obrotowy EV: 230 Nm
Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 258 KM
Moment obr. układu: 370 Nm
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |