Hybryda MG Motor 1.5 16V T-GDI PHEV NetBlue 258KM 15E4E

36
Hybryda MG Motor 1.5 16V T-GDI PHEV NetBlue 258KM 15E4E

Napędy hybrydowe MG Motor są stosowane w samochodach marki

  • MG Motor

Hybryda MG Motor 1.5 16V T-GDI PHEV 258KM NetBlue 15E4E weszła do produkcji w roku 2024 i zasilał model MG HS .Jednostka czterocylindrowa z rodziny Small Gasoline Engine (SGE) produkowana przez koncern GM oraz SAIC Motor.Silnik z wtryskiem bezpośrednim wyposażony w turbo-kompresor z intercoolerem. Na napęd Hybrydowy składa się silnik spalinowy 1.5 16V 162KM oraz silnik elektryczny o mocy 122KM co łącznie dało moc systemową 285KM. Cały układ zespolony jest z 7-biegową automatyczną  skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła.


Autem z tym napędem można poruszać się wykorzystując silnik spalinowy lub w trybie EV – electric vehicle czyli jazda na samym silniku elektrycznym. Producent podaje że w trybie EV auto może pokonać dystans do 32KM ,to zasługa baterii o pojemności 16kWh. Ładowanie baterii odbywa się za pomocą klasycznego gniazdka 230V lub ładowarki publicznej jak również podczas jazdy..W trybie klasycznej hybrydy auto porusza się przy pomocy silnika spalinowego wspomaganego przez elektryka, jednak jak tylko jest to możliwe automatycznie przełącza się na tryb elektryczny.Jednostka seryjnie została wyposażona w system Start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1490 cm3

Zakres mocy: 162 KM

Moment obrotowy: 250 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 16.6 kWh

Zasięg silnika EV: 32 km

Moc silnika EV: 122 KM

Moment obrotowy EV: 230 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 258 KM

Moment obr. układu: 370 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 0W-20 ACEA C5, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię