Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE

8
Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE

Napędy hybrydowe MG Motor są stosowane w samochodach marki

  • MG Motor

Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE weszła do produkcji w roku 2024 i zasila model MG HSII .Jest to innowacyjny układ hybrydowy typu Plug-in  koncernu MG który zadebiutował w nowym modelu MG HSII. Bazą układu hybrydowego jest silnik beznyznowy z wtryskiem bezpośrednim wyposażony w turbo-kompresor z intercoolerem. Na napęd Hybrydowy składa się silnik spalinowy 1.5 16V Turbo 143KM oraz silnik elektryczny o mocy 183KM co łącznie dało moc systemową 272KM. Cały układ zespolony jest z 7-biegową automatyczną  skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła.


Nowoczesna technologia która została zastosowana w tym  napędzie typu Plug-in pozwala na pokonanie do 100km w trybie EV.Możliwe jest to między innymi dzięki potężnemu akumlatorowi o pojemności 21,7kWh który magazynuję ładowaną energię.Z racji tego że jest to hybryda typu Plug-in można ją naładować przy pomocy ładowarki Wollbox 7,1kW w niespełna 3 godziny .Autem z tym napędem można poruszać się wykorzystując silnik spalinowy lub w trybie EV – electric vehicle czyli jazda na samym silniku elektrycznym. Producent podaje że w trybie EV w pełni naładowanym oraz pełnym zatankowaniu paliwa auto może pokonać dystans 1000km !Za wszystko odpowiada elektronika która steruje całym układem i dostosowuje go do danych możliwości oraz warunków drogowych.Jednostka seryjnie została wyposażona w system Start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1496 cm3

Zakres mocy: 143 KM

Moment obrotowy: 230 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 21.7 kWh

Zasięg silnika EV: 100 km

Moc silnika EV: 183 KM

Moment obrotowy EV: 340 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 272 KM

Moment obr. układu: 365 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesny układ hybrydowy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi
  • zasięg do 1000km

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię