Silnik Suzuki 1.5 DUALJET 116KM Hybrid FHEV ma zastosowanie od 2022 roku w modelach Suzuki Vitara i S-Cross. Napęd hybrydowy powstał na bazie wolnossącego silnika 1.5 VVT z wtryskiem wielopunktowym. Pod maską znajdziemy wspomniany silnik spalinowy o pojemności 1.5 i mocy 102KM zespolony z silnikiem elektrycznym o mocy 33KM.
Pod podłogą bagażnika znajduje się niewielka bateria litowo-jonowa o pojemności 0,85kWh..Całkowita moc układu hybrydowego wynosi 116KM.Układ hybrydowy pozwala na poruszanie się w trybie EV podczas ruszania oraz z niewielką prędkością maksymalnie do 60km.h.Ten zespół nie może poszczycić się dobrymi osiągami oraz dobra dynamiką również pełna hybryda nie przekłada się na niski poziom spalania.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 1462 cm3
Zakres mocy: 102 KM
Moment obrotowy: 138 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: 33 KM
Moment obrotowy EV: 60 Nm
Typ hybrydy: FHEV (pełna)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 116 KM
Moment obr. układu: 138 Nm
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |