Silnik Hyundai/Kia 1.0 12V T-GDI 48V Hybrid G3LF wszedł do produkcji w roku 2020 jako miękka hybryda i zasila szereg modeli markiHyundai i Kia . Pod maską znajdziemy turbodoładowany silnik 1.0 T-GDI z rodziny Smartstream zespolonym z małą 48 -woltową instalacją elektryczną .Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co znacząco obniża spalanie.
To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy oraz hamujemy.Dodatkowa moc która generuje instalacja 48V znacząco wpływa na przyspieszenie które jest efektowniejsze i bardziej ekologiczne.Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym jedynie służy do wspomagania pracy silnika spalinowego.Wszystkie te zabiegi pozwoliły na uzyskanie rygorystycznych norm spalin Euro6d.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 998 cm3
Zakres mocy: 100-120 KM
Moment obrotowy: 172 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: - KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 100-120 KM
Moment obr. układu: 172 Nm
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |