Silnik JLR 3.0 SDV6 24V Hybrid 306DT występował w latach 2014-2017 w samochodach Range Rover oraz Land Rover Discovery. Bazą jest jednostka wysokoprężna 3.0 SDV6 292-306KM zespolona z napędem elektrycznym.Do jednostki benzynowej został dołączony silnik elektryczny o mocy 48KM i momencie obrotowym 170Kw co łącznie dało moc systemową 340-354KM.
Jest to konstrukcja koncernu PSA, którą można również spotkać w modelach Peugeot oraz Citroen. Dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek jednostka charakteryzuje się znakomitą dynamiką przy jednoczesnym niskim spalaniu. Silnik posiada system wtrysku bezpośredniego Common Rail III generacji z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. W razie awarii wysokie koszta części zamiennych oraz obsługi. Przed zakupem należy zastanowić się czy mamy odpowiednio głęboki portfel.
Typ silnika: Diesel
Pojemność silnika: 2993 cm3
Zakres mocy: 292-306 KM
Moment obrotowy: 600 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: 48 KM
Moment obrotowy EV: 170 Nm
Typ hybrydy: FHEV (pełna)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 340-354 KM
Moment obr. układu: 600 Nm
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: Common Rail
Kompresor
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |