Silnik Mercedes 3.0 V6 24V EQ Power Plug-in Hybrid M276.82e wszedł do produkcji w roku 2019 jako kolejna odmiana hybrydy o nazwie EQ Power.Układ hybrydowy powstał na bazie jednostki benzynowej 3.0 R4 V6 367KM którą została zespolona z silnikiem elektrycznym o mocy 122KM co łącznie dało moc systemowa 476KM Silnik został wyposażony w 9-biegową automatyczną skrzynię biegów G-Tronic która przekazuje napęd na tylne koła.
Z racji tego że jest to hybryda typu Plug-in można ją naładować z klasycznego gniazdka oraz przy pomocy silnika spalinowego.W tym przypadku producent deklaruje że na pełnym załadowaniu akumlatora auto w trybie EV pokona dystans 50km z prędkością nie większą niż 130km/h. Jest to możliwe ze względu na pojemną baterie litowo-jonweą o pojemności 13,5kWh. umieszczoną wewnątrz bagażnika.Czas ładowania baterii z gniazdka 230V wynosi około 6 godzin natomiast z ładowarki Wallbox około 2 godzin.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 2996 cm3
Zakres mocy: 367 KM
Moment obrotowy: 500 Nm
Pojemność baterii: 13.5 kWh
Zasięg silnika EV: 50 km
Moc silnika EV: 122 KM
Moment obrotowy EV: 440 Nm
Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)
Zużycie energii: 20 kWh/100km
Moc układu: 476 KM
Moment obr. układu: 700 Nm
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
TwinTurbo
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |