Silnik VW 1.0 12V eTSI Mild Hybrid EA211evo DLAA wszedł do produkcji w roku 2019 i ma szerokie zastosowanie w modelach takich marek jak VW, Seat oraz Skoda. Silnik występuję z instalacją tgz,Miękkiej Hybrydy w skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem paskiem klinowym.Zestaw składa się z generatora prądu 48V oraz małego akumlatora o pojemności 0,6kWh umieszczonego pod fotelem pasażera.
Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu..Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki,jazdę w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bez emisyjnym.Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.
Tak więc gdy auto porusza się z pewną prędkością tgz żeglowaniu po zdjęciu nogi z gazu silnik automatycznie się wyłącza na czas około 40 sekund co pozwala na pokonanie kilkuset metrów bez spalania paliwa .Kolejnym rozwiązaniem jest moment kiedy auto zatrzymujemy i od prędkości kol0 20km/h do zatrzymania jedziemy na wyłączonym silniku.Jest to idealne rozwiązanie w ruchu miejskim gdzie często dojeżdżamy z nie dużą prędkością do świateł czy skrzyżowania.Wszystkie te zabiegi znacząco wpływają na obniżenie spalania oraz redukują emisję spalin Co2.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 999 cm3
Zakres mocy: 110 KM
Moment obrotowy: 200 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: - KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 110 KM
Moment obr. układu: 200 Nm
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |